01
01
E-Ticaret Danışmanlığı Müşteri Kazancı

E-ticaret danışmanlığı ile durgunluk bitti. E-ticaret danışmanlığı sayesinde satışlarınız artacak.

02
02
Detaylı Anahtar Kelime Planlayıcı

E-Ticaret siteniz için detaylı ve kapsamlı anahtar kelime analizi yapıyoruz.

03
03
Ölçeklenebilir Anahtar Kelime Büyümesi

E-Ticaret danışmanlığı ile anahtar kelimelerde ölçülebilir büyümeyi gözlerinizle görün.

04
04
Rakiplerinizi Deşifre Ediyoruz

Rakiplerinizin aldığı E-Ticaret danışmanlığını deşifre ediyoruz. Onlardan daha iyi bir çalışma yaratıyoruz.

E-Ticaret Danışmanlığı

E-Ticaret Danışmanlığı Nedir?

E-Ticaret sitenizi A’dan Z’ye ele alıp analiz edip Google’ın E-Ticaret siteleri için çıkardığı güncellemeler ile revize ediyoruz. Bunların haricinde kullanıcı deneyimine (UX) en uygun olan tasarım, sistem vs. sizlere sunuyoruz. Sizin taraftaki ekip ve bizim ekibimiz ortak bir çalışma yürütüyoruz. Bu sayede E-Ticaret satışlarınızı arttırmayı hedefliyoruz.

14
Danışmanlık
2.500
Kelime
8
Kişilik Ekip
Doğrulanabilir sonuçlar

E-Ticaret SEO Çalışması

01
On Page SEO

Web sitelerinin içeriğini geliştirmeye yardımcı oluyoruz, böylece ziyaretçiler aramalarıyla nasıl ilişkili olduğunu açıkça anlıyorlar.

02
Anahtar Kelime Araştırması

Sektörünüze uygun ve aranma hacmi büyük anahtar kelimeleri araştırıp, analiz edip sizlere sunuyoruz.

03
Link İnşası (Backlink)

Web sitenizin sıralamalarda daha iyi yer alabilmesi için başka kaliteli sitelerden referans veriyoruz.

01
Onsite Optimization

We help improve website content so visitors clearly understand how it relates to their search

02
Keyword Research

We select themed keywords based on user-intent to solidify rankings based on what users searches

03
Link Building

We help improve website content so visitors clearly understand how it relates to their search

E-Ticaret Danışmanlığı Ajansı

E-ticaret günümüzün en çok tercih edilen sektörlerinden biridir. Hal böyle iken bu sektörde çok yoğun ve büyük bir rekabet kaçınılmaz olmaktadır. Bu bakımdan E-ticaret danışmanlığı büyük bir önem kazanıyor. Nitelikli ve deneyimli bir danışman işe almak, bir e-ticaret sahibinin işlerini büyütmek için yapması gereken en doğru şeylerden biridir. Başarılı bir şekilde çevrimiçi satış yapmak, yalnızca bir web sitesinde satılık bazı öğeler koyarak gerçekleşmez. Mağazanızın gelişmesi için mevcut olması gereken birçok sistemi vardır. Bu bakımdan E-ticaretin her alanında bilgili bir danışman bulmak önemlidir.

Web sitesi geliştirme, ürün yönetimi ve genel dijital pazarlama deneyimi, ilişkiden en iyi şekilde yararlanmak için önemlidir. Dikkate alınması gereken bazı faktörler şunlardır:

 

E-Ticaret Danışmanlığında Ortak hedefler

İşletmenizin belirli bir alanında sorun yaşıyorsanız, e-ticaret danışmanınızın sorunun nasıl çözüleceğinden deneyimli olduğundan emin olun.Sağladıkları çözümle olabildiğince esnek kalmayı hatırlamak iyi bir şey. Onlarla bilgileri sebebiyle çalıştığınız için, açık fikirli olmakta da her zaman fayda vardır. Şirketinizi büyütmek istiyorsanız, sizin ve danışmanınızın beklenen büyümenin ne olacağıyla aynı görüşte olduğundan emin olmanız ilk etap için gerekli bir kaç husustan biridir.

E-Ticaret Türünüze Uygun Danışman

Danışmanla görüşün ve iş türünüzle ilgili deneyime sahip olduklarından emin olun. Markasız bir ürün satıyorsanız, danışmanın markalama deneyimine sahip olup olmadığını kontrol edin. Örneğin: müşterilerin henüz aramadıkları yeni bir ürününüz varsa, yeni bir marka geliştirmek ve etkili olmak çok farklı bir pazarlama becerileri gerektirir.

Pazarlamaya çalıştığınız ürünleri arayan müşterileriniz yoksa, müşteri talepleri, markalı ürünler yerine farklı talepler içerebilir. Bu bakımdan da E-ticaret danışmanı çok önemlidir.

E-ticaret Deneyimi

Yardıma ihtiyacınız olan belirli bir sorununuz olabilir ve bu uzmanlığa sahip bir e-ticaret danışmanı bulmak harika sonuçlar almanın anahtarıdır. Birden fazla alanda bilgili bir e-ticaret danışmanı bulmak, aklınıza gelmemiş olabilecek diğer sorunları belirlemeye yardımcı olabilir.

Seçtiğiniz e-ticaret danışmanının, kullandığınız e-ticaret alışveriş sepeti çözümü konusunda deneyim sahibi olduğundan emin olun. İyi bir E-ticaret direktörü, bu sistem türleri ve bunların iş akışı ve faydaları hakkında en azından bazıları konusunda üstün bilgi sahibi olacaktır. Danışmanınız ile birlikte projeye katılmaya hazır olun. En iyi danışmanlar bile, müşteri sürece dahil değilse ve aktif değilse başarısız olabilir. Bir ekip üyesini, danışmanlık firması ile ekibiniz arasında irtibat kurmak için atayın. Bir kez ekibinizle bağlantı kurmak, iletişimi verimli, net ve hesap verebilir kılar. Elinizdeyken danışmanınızdan alabileceğiniz her şeyi öğrenin.

Danışmanınıza ihtiyaç duydukları tüm bilgileri hızlı bir şekilde sağladığınızdan emin olun. Zaman çizelgelerinin karşılanabilmesi için hızlı geri bildirim verin. Danışmanınıza doğru desteği vermek, istediğiniz sonuçları aldığınızdan emin olmak için çaba sarf etmeye değer.