Dijital pazarlama sektörü her geçen gün gelişirken pazarlama stratejileri de zorlaşmaya başladı. Bir firma daha fazla müşteri çekebilmek için reklam paylarının büyük bir payını arama motoru optimizasyonu yani SEO’ya yatırır hale geldi. Bunun nedeni ise insanların artık organik bir firma arayışı içinde olması. Örneklendirecek olursak, sosyal medya reklamlarından görüp müşteri gelmesi ile organik arama motoru […]
Zaman, hızlı bir şekilde ilerlemeye devam ettikçe teknolojik ve dijital alandaki gelişmelerde aynı hızda bir güç kazanmaya devam ediyor. Her zaman dinamik bir şekilde değişen dijital dünyada, gereksinimler de daima farklı açılardan bu kapsamda bir yön buluyor. Yaşanan bu değişimlere uyum sağlamak ise, pek çok açıdan önem arz eden bir unsur oluyor. Çünkü günümüz dijital […]
Anti SEO Nedir, Anti yani Negatif SEO (Missing in Search) ikisi arasında selena ve hades gibi bol çekişmelidir seo sitenizi google sıralamasında üstlere taşırken anti seo google sıralamasında hedef web sitesini googledan banlatmak, yasaklatmak ve sıralamadan düşme odaklı illegal bir çalışmadır. Anti SEO Nasıl Anlaşılır ? Bunları tespit etmek için ahrefs gibi backlink araçları üzerinden […]
Tüm sosyal medya tek bir yerde Geleneksel haber organları yetersiz kaldığında herkesin aklına gelen en mantıklı alternatif sosyal medya platformlarıdır. Facebook, instagram, twitter, reddit gibi birçok sosyal paylaşım platformları bulunmaktadır, genel içerikleri mizahi içerikler ve gündemdir ama öyle bir platform var ki 3.dünya savaşı içerisinde oluyor diye biliriz. Twitter namı değer er meydanı, hodri meydan […]
Google, şu anda 500 milyon kişinin akıllı telefonlarda, TV’lerde, akıllı ev cihazlarında Google Asistan’ı kullandığını duyurdu. Bu rakam, Google Asistan’ı her ay Google’ın daha önce açıklamamış bir metrik kullanan kullanıcı sayısını temsil eder. Yarım milyar önemli sayıda aylık kullanıcı olmasına rağmen, son veriler Google Asistan’ın Apple’ın Siri ve Amazon’un Alexa’sının ardında olduğunu gösteriyor. Geçen ay yayınlanan […]
Artık her yılın son ayında o yılda en çok neler olmuş? Neler aranmış? Neler popüler olmuş? En çok dinlenen şarkı vb. gibi sorular duymaya başladı. Günümüzde yani 2019 yılının son ayında da, Google’da yıl boyunca neler aranmış belli oldu! Google’da En Çok Aranan Kelime Türkiye’de beş farklı kategoriden oluşan yükselen arama trendleri açıklandı. Yılın Arama […]
Arama motorlarının amiral gemisi olan Google artık arama sonuçlarında Podcasts içeriklerine de yer vereceğini açıkladı. Google yaptığı açıklamadan sonra hemen çalışmalara başladı ve çalışmaların sonuca varmasından itibaren ABD kullanıcılarına aranma sonucunda Podcastslistelerine de yer vermeye başladı.
Bir web sitesini işletiyorsanız veya bir şirketin pazarlamasından sorumluysanız, SEO‘nun markanızın görünürlüğü için ne kadar önemli olduğunu zaten biliyorsunuzdur. Bir kelimeden siteye gelen kullanıcıların yüzde 75’i teknik SEO sayesinde geliyor. Peki teknik SEO nasıl yapılır? Teknik SEO becerileri nasıl geliştirilir? TEKNİK SEO NEDİR? Teknik SEO, çalışma yapılacak olan web sitede sayfa kod yapısı, güvenlik sertifikaları, […]
Google, Google Arama Konsolu’na yeni bir özellik eklendiğini açıkladı. Yeni özellik, yayıncıların Google’dan gelen mesajlara erişilebilecek bir panele erişmelerini sağlamakta. Mesaj paneli, Google’dan yayıncılara iletişim sağlama verimliliğini artırmayı hedefliyor. SEO açısından Google Search Console Önemli. Mesajlara sağ üst köşede bulunan zil simgesinden erişilebiliyor. Google’a göre: “Bugünden itibaren, Arama Konsolu‘ndaki herhangi bir sayfanın en üstünde bulunan […]
Google’ın 1998’de kurulup başlamasından bu yana, temel misyonu en uygun arama sonuçlarını kullanıcılara sunmak olmuştur ve bunca yıl üzerine koyarak yeni algoritmalar geliştirmektedir. Bu, kullanıcının arama sorgusunu çeşitli ölçütlere göre kontrol etmekle başladı; aralarında anahtar, arama sorgusunun belirli bir web sayfasında görünme sıklığı olarak belirlendi. Sorgu sıkça arama sonuçlarında ortaya çıkıyorsa, o sayfa arama sonuçlarında […]